Fantasia 2000
Inspireret af Walt Disneys vision for den oprindelige Fantasia som et vedvarende projekt, fortsætter Fantasia 2000 denne vision i en kreativ blanding af klassisk musik og den nyeste animationsteknologi med blandt andet ”Troldmandens lærling” og syv nye sekvenser. Med tekniske redskaber og innovationer, der blander traditionel animation med tidens trend, er dette en fest for øjne, ører og hjerte.