Fantastic Lies
Den 13. marts 2006 holdt Duke Universitys lacrosse-hold fest. Hvad der skete, blev et mareridt, der ændrede liv, ødelagde karrierer, plettede et universitets ry og endda risikerede skolens sportsfremtid.
Nogle lacrosse-spillere fra Duke University fik en skidt idé den 13. marts 2006: At invitere to strippere til holdets fest. Hvad der skete, blev et mareridt, der ændrede liv, ødelagde karrierer, plettede et universitets ry og endda risikerede skolens sportsfremtid. Selv i dag, ti år senere, skaber Duke lacrosse-skandalen reaktioner langt forbi Durham i North Carolina.