Far From the Tree
At være forælder er svært, specielt når man gerne vil beskytte en ung vaskebjørn, der er blevet meget nysgerrig. I Walt Disney Animation Studios-kortfilmen Far From the Tree lærer denne unge at leve med et åbent hjerte … selv når faren lurer.