Short Circuit
Hvis du kunne fortælle en hvilken som helst historie med de begavede kunstnere fra Walt Disneys tegnefilmsstudier, hvad ville du så skabe? Velkommen til Short Circuit, et eksperimentalt, innovativt program, hvor alle i studiet kan lanceere en idé og blive udvalgt til at lave deres egen kortfilm.