For Military Merit
Efter 9/11 kæmper amerikanske soldater med alvorlige skader, lig Vietnamkrigen, og er afhængige af frivillige piloter fra Veterans Airlift Command på grund af transportudfordringer. Dokumentaren viser deres kamp, fra diskussioner til kampscener, og deres seje vej til bedring, som giver et meningsfuldt indblik.