Formentor, El Mar De Las Palabras
Dokumentarfilm om det mest karismatiske og legendariske hotel på øen Mallorca, Hotel Formentor, kendt som "stjernernes hotel", fordi det siden sin grundlæggelse for 90 år siden har været mødestedet for de mest relevante personligheder fra det 20. århundrede, såsom Audrey Hepburn, Gorbatjov, Dalai Lama, Winston Churchill, Cela, Grace Kelly, Rainiero af Monaco, Charles Chaplin...