The Hedonist
Denne dokumentar følger opførelsen af The Hedonist, et Hotel Shabby Shabby-rum til Theater der Welt i Mannheim. Kurateret af Raumlaborberlin sigtede projektet mod at skabe 20 hotelværelser på uventede offentlige steder ved kun at bruge genanvendte materialer og et budget på 250 euro. Filmen fremhæver udfordringerne og kreativiteten involveret i dette unikke projekt.