Gi' en Pote
Plutos jalousi over Mickeys opmærksomhed overfor en killing får hans indre djævel til at diskutere med hans indre engel om, hvorvidt killingen bør reddes, da den falder ned i en brønd. Englen vinder, og Pluto behandles som en helt. Til sidst bliver han og killingen venner.