Glee: The 3d Concert Movie
Her er din billet til forreste række til en fabelagtig koncert med det ufatteligt talentfulde ensemble fra Glee. Se dine yndlingsstjerner fra hit-tv-serien synge sangene, du elsker, og danse som aldrig før på scenen. Lad dig forføre af energien i "Glee Live" - med optrædener, som teater-publikummet ikke så, og eksklusive interviews!