Go Figure
Den 14-årige Katelin Kingsford har brugt hele sit liv på skøjteløb. Da den berømte træner Natasha Goberman tilbyder Katelin at træne på en privatskole, vil Katelin ofre alt. Hvad hun ikke forstår, er, at hun skal spille hockey for at få stipendiet. Hun skal også holde sin drøm hemmelig for holdet, der gør nar af "snurrepiger." Kan den yndefulde Katelin score point i hockeyens hårde verden?