Hajfængslet
De værste af de værste blev sendt til Alcatraz - også kendt som "The Rock." Og alt, hvad de ville, var at flygte. Men deres største forhindring var ikke tremmerne, pigtråden eller vagterne - Det var hajerne. Midt i et område ved navn "Den røde trekant," er vandet omkring Alcatraz hjem for en række farlige hajarter, inklusive den frygtede hvidhaj.