Help Point
En ung mand og kvinde mister deres biler på en kæmpe lufthavnsparkeringsplads. Mens de sammen er strandet ved en ikke særligt hjælpsom kundeservicetelefon, udspiller hans forsøg på at charmere hende sig ikke helt, som han havde planlagt.