Hvalpene i Alaska (Snow Buddies)
Disneys yndlings talende hvalpe er på eventyr i det høje nord. Nu er eneste vej hjem at vinde et hundeslædeløb gennem Alaska. Med hjælp fra nye venner, Shasta og Talon, træner de sig i perfekt form. Men har de, hvad det kræver for at vinde og finde vejen hjem? Denne sjove film om styrken ved at følge sine drømme og teamwork vil vinde hele familiens hjerte.