Bolt
Nu kommer et fantastisk eventyr. Bolt er Hollywoodstjerne. Men han tror, det er virkelighed. Da han utilsigtet sendes til New York og adskilles fra sin medstjerne Penny, beslutter han at bruge sine superkræfter på at bekæmpe det onde og finde hende. Oplev alle de utrolige stunts, som Bolt og hans venner udfører på deres fantastiske rejse, hvor Bolt lærer, at helte ikke har brug for superkræfter.