I, Superbiker VI: Clash of Nations
En adrenalinfyldt motorsportsduel mellem Shane Byrne og Joshua Brookes i 2015 British Superbike Championship. Kan Byrne sejre over den frygtløse Brookes, eller vil den australske superbiker stå i vejen?