Iron Man & Captain America: Forenede helte
Iron Man og Captain America kæmper for at forhindre Red Skull og hans håndlanger, Taskmaster, i at slippe en Hydra-hær fri mod verden. Med Iron Mans intellekt og Caps kamptræning må de to ledere lære at samarbejde og værdsætte hinandens evner, så de kan redde verden fra det onde Hydra.