Jaws vs. Boats
Overalt på YouTube ligger der virale videoer af hvidhajer og andre hajer, der angriber både med en vildskab og vrede, som aldrig er set før. Spørgsmålet er hvorfor? Er det blot en konsekvens af, at flere mennesker har kameraer til at filme dyreadfærd med, eller stikker der noget andet under? Dr. Mike Heithaus og ph.d.-studerende Sara Casareto undersøger, hvad der forårsager disse sammenstød mellem hajer og både.