Lost Cities With Albert Lin: The Great Flood
Albert Lin søger at finde ud af, hvor myterne om syndfloder stammer fra. Disse historier er ikke blot et ekko fra vores antikke fortid men går også igen i alverdens kulturer. Dette er en episk mission, der bringer Albert fra Sortehavets iskolde dyb og resterne af en fortabt, forhistorisk civilisation til Andesbjergene i Peru og en helt unik offerplads.