PORTRAITS DE VOYAGE : YEMEN - Les Maisons Tours
En arkitekt besøger et typisk tårnhus i Sanaa, Yemens hovedstad. Disse huse blev bygget i det 10. århundrede, og den gamle bydel i Sanaa er i dag et UNESCO-verdensarvsted.