Skønheden og Udyret: et 30-års jubilæum
I denne fejring af 30-året for tegnefilmsklassikeren med en animeret særudsendelse med elementer af live action hyldes fan-favoritten med nye musical-optrædener, kulisser og kostumer, der er inspireret af den klassiske fortælling.