Småbørn i skoven
To børn, der vandrer gennem skoven lokkes af en heks ind i et hus med grimme dyr. Drengen fortrylles til en edderkop… pigen reddes fra at blive tryllet til en flagermus af dværge. Heksen flygter, og børnene bliver sig selv igen. Dværgene skider heksen, der falder ned i kedlen og bliver til sten.