Timmy Time: Timmy's Christmas Surprise
Det er juleaften i dagplejen, og Timmy og vennerne glæder sig. Alle har så travlt, at de ikke bemærker snestormen udenfor, før det er på tide at tage hjem. Osbourne får øje på bussen, der ligger begravet under en snedrive. De er sneet inde!