Toby Skildpadde vender tilbage
Max Hare og Toby Skildpadde er modstandere i en boksekamp. Max bliver frustreret, da Toby trækker sig ind i sin skal under kampen, så han prøver at snyde ved at kaste fyrværkeri ind i Tobys skal. Planen giver bagslag, da fyrværkeriet faktisk hjælper Toby med at vinde. Dette er en efterfølger til Skildpadden og Haren.