Twitches
Den fortryllende bogserie kommer til live i Disney Channels originale film Twitches. Superstjernetvillingerne Tia og Tamera Mowry spiller "twitches", tvillingeheksene, der blev adskilt ved fødslen. Da de fylder 21, genforenes Alex og Camryn og opdager, at deres kræfter fordobles, når de samarbejder. Følg med, når deres magi redder deres kære og opfylder deres skæbne.