Deux Dollars
Sylvie, en gennemsnitlig medarbejder, vender tilbage til sit arbejde efter et fravær på grund af farens død. Et uventet møde overrumpler hende: Foran alle kollegaer får hun tilbudt forfremmelsen, hun har drømt om. Hun bliver presset til at tage imod tilbuddet og indser gradvist, hvad der virkelig foregår.
Sylvie, en gennemsnitlig medarbejder, vender tilbage til sit arbejde efter et fravær på grund af farens død. Et uventet møde overrumpler hende: Foran alle kollegaer får hun tilbudt forfremmelsen, hun har drømt om. Hun bliver presset til at tage imod tilbuddet og finder så gradvist ud af, hvad der virkelig forgår. Hendes kollegaer spiller lotto hver uge, men denne gang vandt de jackpotten. De vil dog ikke dele gevinsten med Sylvie, fordi hun ikke fik betalt sine to dollars.