Big Momma's House 2
FBI-agenten Malcolm Turner (Martin Lawrence) leger barnepige for at afsløre Tom Fuller (Mark Moses), som er mistænkt for at have designet en frygtelig computervirus. Så Malcolmmå endnu engang forvandle sig til den bramfri Hattie Mae Pierce, a.k.a. "Big Momma", for at fælde skurkene og bevise, at en kvinde aldrig har nok at tage sig til!