Widdershins
Brian Cox er stemmen for hr. Widdershins, der er en forkælet gentleman, hvis gnidningsfrie og automatiserede liv bliver kastet ud i kaos, da han efterstræber en frisindet kvinde i modstrid med sin robot-butlers råd.