Young Woman and the Sea
Dette er den ekstraordinære sande historie om Trudy Ederle, den første kvinde der svømmede over Den Engelske Kanal. Med standhaftig støtte fra sin ældre søster og støttende trænere overvandt hun modgang og fjendtlighed i et patriarkalsk samfund, kæmpede sig op i hierakiet på det olympiske svømmehold og gennemførte svømmeturen på næsten 34 kilometer fra Frankrig til England.
I den ekstraordinære sande historie spiller Daisy Ridley rollen som den dygtige svømmer, Trudy Ederle, der blev født af immigrantforældre i New York City i 1905 og som blev den første kvinde til at svømme over Den Engelske Kanal. Med standhaftig støtte fra sin ældre søster og støttende trænere overvandt hun modgang og fjendtlighed i et patriarkalsk samfund, kæmpede sig op i hierakiet på det olympiske svømmehold og fuldførte den utrolige præstation - nemlig en svømmetur på næsten 34 kilometer fra Frankrig til England.