America's National Parks
America's National Parks viser landskab og dyreliv i ti utroligt forskellige og smukke parker, hvoraf nogle er berømte, og andre er ganske ukendte. Serien vil vise amerikanere og verden, hvorfor hver af disse parker er en naturperle og bør hyldes som nationalklenodie.