Amerikas nationalparker
Vi fejrer 100-året for "America's Best Idea." Denne enestående begivenhed byder på smukke filmoptagelser og du-er-der-selv-oplevelser i otte af USA mest elskede nationalparker – deriblandt Yellowstone, Yosemite, Grand Canyon og Everglades – og giver indsigtsfuld viden om nogle af verdens mest betagende landskaber og majestætiske dyr.