Bedste venner når som helst
Da der går ged i deres vens opfindelse, opnår vennerne Cyd og Shelby evnen til at springe frem og tilbage i tiden lige når det passer dem - og også nogle gange når det ikke passer dem!
Cyd og Shelby er bedste venner. Og da der går ged i deres ven, forskerspiren Barrys opfindelse, opnår de evnen til at springe frem og tilbage i tiden lige når det passer dem - og også nogle gange når det ikke passer dem. Nu kommer disse to bedste venner til at opdage deres venskabs op- og nedture, og må beslutte om de vil rette op på fejl i fortiden, eller få glimt af hvad fremtiden bringer. Cyd og Shelby må lære at kontrollere deres nye kræfter, tage sig af Shelbys frække tvillingebrødre, Bret og Chet, og navigere mellem i går, i dag og i morgen.