Sydney & Max
Udspillet i nutiden med flashback til 1990'erne, livet handler om den udadvendte skoleelev Sydney Reynolds, der bor hos sin enlige far Max og en progressiv bedstemor, Judy - tre generationer under ét tag! Mens Sydney navigerer mellem uventede og endda "katastrofale" udfordringer i preteen-livet, er Max desperat efter at få en fornemmelse for den vejledning, perspektiv og støtte, hun har brug for. Bedstemor, der er fuld af forældrevisdom og vitser, bruger sin skarpe hukommelse til at bevise, at Max' egne teenagespilopper ofte minder om Sydneys.