Cadernos Da Filipa
I episoderne i Filipas notesbøger kommer mange nye opskrifter, som hun har nedskrevet gennem årene. De er både personlige og fyldt med minder, men også sjove og nutidige. Der vil være opskrifter nok til at forkæle alle.