Just Like Me!
I ”Just Like Me!” følger vi fem teenagere-vloggere. De mødes ugentligt på en juicebar på en båd. Her samarbejder de, deler deres kreativitet, optager videoer og diskuterer deres online-omdømme og hverdag. De har alle særlige talenter, og serien handler også om, hvordan de udvikler disse talenter. ”Just Like Me!” er en realityserie med manus, og det hele udspiller sig i eller omkring juicebaren.