Lego Star Wars: Droid Tales
Mens de haster gennem galaksen for at redde R2-D2, fortæller C-3PO de mange historier om rebellerne og deres store eventyr, konflikten mellem Jedi-ridderne og Sith-fyrsten og deres jagt på nyt håb.
Luke Skywalker og Oprørsalliancen har besejret Imperiet ved at ødelægge den anden Dødsstjerne, men fejringen bliver afbrudt, da en mystisk hætteklædt figur stjæler Admiral Ackbars skib, hvor R2-D2 bliver holdt som gidsel! Mens C-3PO og resten af rebellerne gennemsøger galaksen, fortæller han de mange historier om rebellerne og deres store eventyr, der førte til konflikten mellem Jedi-ridderne og Sith-fyrsten, begyndelsen på Imperiet og deres jagt på nyt håb.