Præriehundenes gods
Præriehundenes gods giver oplysende indblik i præriehundenes adfærd og relationer i Valles Caldera National Preserve i det nordlige New Mexico. Gennem en blanding af dokumentaroptagelser og fortælling tager hver episode seerne med på en personlig rejse ved at følge nogle få af præriehundene.