The 1619 Project
The 1619 Project er en dokumentarserie i seks afsnit, der søger at omformulere landets historie ved at placere konsekvenserne af slaveri og bidrag fra sorte amerikanere i centrum af fortællingen om USA. Afsnittene er baseret på essays fra den nyligt udgivne bog "The 1619 Project: A New Origin Story" og undersøger, hvordan arven fra slaveriet former forskellige aspekter af det moderne liv i USA.