Rå, ægte og fyldt med chokerende afsløringer - denne nye realityserie følger 10 muslimske amerikanske søstre, hvis tro og bånd bliver sat på den ultimative prøve, mens de forsøger at navigere i kulturelle forventninger, karrierer og kærligheden i Los Angeles. Den vigtigste regel, som Sozahdah-søstrene sværger til, er "familien frem for alt". Men hvad sker der, når de hemmeligheder, de har holdt hellige, afsløres, og det tv-program, de troede ville bringe dem sammen, truer med at splitte dem ad?