Shaun the Sheep: Mossy Bottom Shorts
Tag med Frode og flokken på en spændende mini-eventyrserie ude på gården. Fra spireskydning med de frække grise og drageflyvningskatastrofer til et spil bordtennis, der fører til en uventet rejse - uanset den komiske situation, er Frode sikker på at levere morskab til alle.