The Wizard of Paws
Wizard of Paws er en hjertevarmende serie om nuttede væsner, der overkommer alle odds og får endnu en chance ved hjælp fra kæledyrsprotesepioneren Derrick Campana.
Wizard of Paws er en hjertevarmende serie om nuttede væsner, der overkommer alle odds og får endnu en chance ved hjælp fra kæledyrsprotesepioneren Derrick Campana. Derrick har kunder over hele USA - og endda i Bhutan - som ønsker hans unikke tjenester, så deres kæledyr kan komme på fode igen.