Baby Sharks
Selv de største, hurtigste og voldsomste rovdyr starter... som babyer. Babyhajer er søde, men de er nødt til at blive voksne hurtigt. For ud af de mere end 500 hajarter er der ikke én eneste forælder, der bliver hængende og hjælper med at opdrage dem. Hajer findes i alle oceaner over hele planeten og har udviklet forskellige måder at føde deres unger på.