Benji på eventyr
Benji, verdens mest populære hundeskuespiller står op imod sin største udfordring i denne enestående film. Efter at forlise på havet og skylle op på land bliver Benji utilsigtet værgen til et kuld forældreløse pumaunger. Sammen undviger de utallige farer fra mennesker og dyr i en utrolig odyssé for at nå i sikkerhed. Benji på eventyr har fantastiske landskaber, en oplivende historie og en elskelig helte, som du og dun familie aldrig vil glemme.