Den fantastiske hjemrejse
Du vil forelske dig i Chance, en elskelig amerikansk bulldog hvalp, Sassy, en hysterisk morsom Himalaya kat, og Shadow, en gammel og vis golden retriever… der alle udtrykker sig med velkendte menneskestemmer. Eventyret begynder, da de tre kæledyr bliver efterladt i feriepasning, og de tror, der er sket deres familier noget. De beslutter at tage på en lang rejse for at finde deres ejere.