Carla
Carla Fracci var en af 1900-tallets bedste dansere og en ekstraodinær kvinde, som vidste, hvordan hun skulle kræve sin ret til at være mor uden at opgive sin karriere.
Carla Fracci var en af 1900-tallets bedste dansere og en ekstraodinær kvinde, som vidste, hvordan hun skulle kræve sin ret til at være mor uden at opgive sin karriere. Løst baseret på Carla Fraccis selvbiografi "Trin for trin" kommer her filmen, som sammenvæver de faktiske begivenheder koblet til dansen - fra de tidlige studier til La Scala og siden til hendes internationale succes - med det mere intime private portræt, hvorved denne storslåede kvindes sande karakter foldes ud. Historien om Carla Fracci fortælles sideløbende med ændringerne i Italiens historie og forvandling.