Sara Baras, Todas Las Voces
Dette er historien om en enestående kunstner, der præsenterer os for et vigtigt dilemma: Nogle stemmer driver verden fremad, mens andre vejer den ned og hindrer forandring. Sara Baras, en af de største flamencodansere og skabere i historien, eksemplificerer dette universelle dilemma gennem sit liv og arbejde, og tilbyder os et svar.