De hel van '63
Denne film er baseret på de sande begivenheder på den skæbnesvangre dag i 1963, hvor tusinder af skøjteløbere på grund af faldende temperaturer og ujævnt terræn fik forfrysninger og chokerende skader. Kun et lille antal krydsede målstregen, men for dem, der gjorde, blev det en livsændrende begivenhed!