In Oranje
Den 11-årige Remco er et stort fodboldtalent, der gerne vil nå til tops. Det foregår ikke uden bump på vejen, for Remco skal tackle sin fars død, vanskelige udvælgelseskonkurrencer, en alvorlig ankelskade, en kedelig revisor, der er forelsket i hans mor... og sit første kys.