George -den gæve liansvinger
Dybt inde i den afrikanske jungle bliver babyen George, den eneste overlevende fra et flystyrt, opfostret af gorillaer. George vokser op til at blive en stærk og kærlig klodsmajor med en regnskov fuld af dyrevenner: Tookie, en stornæbbet tukan; Ape, en talende og klog gorilla; og Shep, en peanutelskende elefant. Når krybskytter er ude efter hans venner, svinger kongen af lianerne til handling. Indeholder afbildning af tobak.