Mød The Pickles: Tilblivelsen af Tab og vind
Mød The Pickles: Tilblivelsen af Tab og vind viser, hvordan Pixars første originalserie blev til. Dette kig ind bag kulisserne præsenterer det ihærdige hold af filmskabere, som med afsæt i deres egne oplevelser har skabt en ambitiøs og stilistisk unik serie, der følger skolesoftballholdet The Pickles i ugen op til den store mesterskabsfinale.