Mål!
En ung immigrant drømmer om at spille fodbold for et verdensklassehold. Ved prøverne skal han ikke kun bevise, at han har den lidenskab, talent og vilje, der skal til for at spille med de bedste i verden, han er også nødt til at overvinde sine egne dæmoner.
Der er langt fra de knoldede baner i Los Angeles, hvor den illegale indvandrer Santiago Munez spiller, til de velplejede plæner i Englands Premier League. Goal! er en fortælling om prøvelser og strabadser, kærlighed og savn, nederlag og sejre, men samtidig en af de mest realistiske fodboldfilm, der er blevet lavet. Mød rigtige superstjerner, der spiller på rigtige stadioner, og oplev Newcastle United set indefra. Goal! vil få dig op at stå for at heppe på den fantastiske "Santi" på hans vej fra Los Angeles til St. James’ Parks gigantiske fodboldstadion.